Avatar billede jesna Nybegynder
09. juli 2009 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Andre stedet ala spamhaus zen

Hej.
Er der andre steder som spamhaus jeg kan putte i min mail server til at fange spam.
Jeg faldt over denne side og tænkte om jeg kunne bruge nogle af disse ??

http://www.dnsbl.info/dnsbl-details.php?dnsbl=zen.spamhaus.org

Tryk på Check this ip og der kommer en masse steder frem.

mvh Jakob
Avatar billede pemo Nybegynder
19. juli 2009 - 09:04 #1
Jeg tror ikke det virker. Jeg er havnet i blaclisten hos spamhouse.org, men har aldrig spammet nogen. Nu kan jeg ikke slippe ud af blacklistningen igen. - Min IP adresse som de selv opgiver er angiveligt forkert. Højst iriterende..
Avatar billede pemo Nybegynder
19. juli 2009 - 10:31 #2
- Det må være TDC der bruger den service. - Nu har jeg skiftet til min hjemmeside-udbyders SMTP og alt er vel.

En mulig årsag til at jeg er blevet udnævt til spammer kan måske være at jeg har et Linksys Wireless-G kamera som sender enslydende emails med et vedhæftet billede?
Avatar billede jesna Nybegynder
07. januar 2010 - 07:33 #3
bump