Avatar billede meganight Nybegynder
08. juli 2009 - 14:17 Der er 3 kommentarer

Gridview og Columns Brede

Jeg har denne side, som viser informationer i et Gridview.
Mit problem ligger i at jeg skal have en I Alt: Tæller nede under hvor jeg har forsøgt lidt med nogle Tekst bokse og CSS, det fungere ikke.

Mit sprøgsmål er, er det muligt jeg har overset en mulighed for at ændre i Gridviewet enten i CSS eller en anden måde og derved bygge dette ind i Gridviewets design.

Kan godt være jeg har overset en side på nettet, men min ejen søgning gav ikke megen hjælp.

Hvis mit sprøgsmål ikke gav så meget mening så kan dette billede måske opklare det..
http://i105.photobucket.com/albums/m218/MegaNight2006/Optagelsesstat.jpg

Som det kan ses ser både den øverste del og I Alt delen ikke helt fin ud..
Avatar billede flashit Nybegynder
09. juli 2009 - 09:45 #1
Kan du ikke bruge GridView'ets footer?
Hvis ja, så er her en super gennemgang.
http://www.asp.net/learn/data-access/tutorial-15-cs.aspx
Avatar billede meganight Nybegynder
09. juli 2009 - 13:10 #2
Flashit du er min helt.. Havde selvfølgelig svet Footeren ud..
Mange tak den herre..
Avatar billede flashit Nybegynder
09. juli 2009 - 13:45 #3
:-)
Det var så lidt