Avatar billede wicked_dk Nybegynder
08. juli 2009 - 12:33 Der er 1 kommentar

Mangler hjælp til at komme igang

Hej jeg mangler noget inspiration til at få lavet selve min hjemmeside, men hvis i kender noget inspiration ligesom mit billed på forsiden så vil jeg meget gerne høre om det.

Takker på forhånden for den tid i har brugt på at læse denne tekst :)

Siden skal egentlig bruges som portfolio, eller noget i den stil

Der skal være noget phpbb3 forum og sådan nogle ting ^^

Håber i kender nogle sites eller tutorials der kunne passe ind i designet.
Avatar billede wicked_dk Nybegynder
08. juli 2009 - 12:34 #1