Avatar billede atra Nybegynder
07. juli 2009 - 14:58 Der er 3 kommentarer

Blokkerings værktøj ?

Hej er der nogen der kender et godt blokkerings værktøj hvor man kan blokke alle side minus evt en i ie?

har prøvet med host filen men har ikke fundet en løsning på hvordan man blokker alle sider ?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
07. juli 2009 - 15:20 #1
Med SteadyState kan du spærre for alle sider minus 1.

Derudover kan programmet og styre forskellig brugeradgang / rettigheder.

Og det bedste er at det er gratis... :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juli 2009 - 18:15 #2
Det kan du gøre i IE:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Klassifikationsfilter

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/84136abf-bf3f-43c2-a3ca-a72a17f978951030.mspx
Avatar billede atra Nybegynder
08. juli 2009 - 13:40 #3
okay de virker begge med de har så det problem at de ikke tager under siderne med :-/