Avatar billede mattiasdh Nybegynder
06. juli 2009 - 14:22 Der er 4 kommentarer

Lige købt ny Dell computer - tastaturet irriterer!

Jeg har lige købt en Dell Studio 15.

På knapperne F1, F2, F3 osv. er der lavet nogle genveje, så når man trykker på en af F-tasterne, sker der et eller andet - for eksempel deaktiveres mit netkort hvis jeg trykker på F2.

Er det muligt at slette disse funktioner, eller gøre sådan at man skal holde en knap i bund før det virker? Det er død irriterende at hver gang man trykker på en af tasterne sker der noget uventet...
06. juli 2009 - 15:56 #1
... der må være en eller anden HOTKEY som ændrer dette på dit tastatur ? Er det iøvrigt et standard tastatur ? Model, type, fabrikat ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juli 2009 - 21:13 #2
Normalt plajer man at skulle bruge Fn tasten sammen med F tasteren før der sker noget...!
Avatar billede mattiasdh Nybegynder
08. juli 2009 - 14:58 #3
har selv løst problemet (:

tastaturet er lavet sådan at F-tasterne, hvis de trykkes på uden hotkey, har en eller anden funktion. Men hvis man trykker på Fn virker de pludselig som F1, F2...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2009 - 21:26 #4
Delle i en nøddeskal - det er absolut ikke helt normalt det der...