Avatar billede reinelt Nybegynder
06. juli 2009 - 13:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

internetexplorer åbner med mindre side end standard explorer 7,0 xp-home

jeg har laver en link til min bank og når explorer åbner er det kun ca ½ delen af siden der kommer op, og så skal jeg rette siden ud så den fylder hele skærmen. jeg har prøvet og lave linket til hel skærm men stadigvæk forbliver den i ½ størrelse
jeg har prøvet at ophæve lås på værktøjslinierne og så lave den
i fuld størrelse og derefter låse den igen men den vedbliver
at være halv.
06. juli 2009 - 13:36 #1
...rette siden ud så den fylder hele skærmen ...
På hvilken måde ?
Avatar billede 12tri Nybegynder
06. juli 2009 - 13:54 #2
Prøv at maksimer vinduet, og luk vinduet.
Næste gang vinduet åbnes burde det åbne i samme størrelse som da du lukkede vinduet sidste gang.
06. juli 2009 - 15:53 #3
TRÆK IE vinduet (og kun ét) ud til max størrelse.
Hold Venstre SHIFT og klik [X] i hjørnet.
Så burde IE huske det til næste gang ...
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. juli 2009 - 20:02 #4
til larry ved at trække i hjørnerne
Hold Venstre SHIFT og klik [X] i hjørnet. virker ikke.
til 12tri har prøvet maximering uden resultat vinduet er så i
gendannelsestand og ikke som en hel firkant.
06. juli 2009 - 20:15 #5
Hmmm... sådan er det blevet gennemført >1.000vis af andre gange. Det 'problem' ligger på top20 listen her på Eksperten.dk *S*

Går den da stadig tilbage til "lille" vindue ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. juli 2009 - 21:41 #6
til larry den går stadigvæk tilbage til det lille vindue når det er den danske bank ikon.
det mærkelige er at når jeg bruger ikonet for ccleaner
og den bliver lille virker shift og krydset i højre hjørne
at den bliver maksimeret som den skal
Avatar billede reinelt Nybegynder
08. juli 2009 - 09:47 #7
jeg prøvede at nulstille explorer men resultatet er detsamme
un ½ vindue. laary din metode virker på alle andre uden
explorer så læg et svar
Avatar billede reinelt Nybegynder
11. juli 2009 - 18:01 #8
løsningen var slet det gamle ikon fra danske bank fra skrivebord åben en explorer og træk den ud i hjørnerne gå i danske bank
lav et ny ikon i fortrukne overført dette ikon til skrivebordet
derefter er explorer i fuld skærm.