Avatar billede KristianHA Nybegynder
05. juli 2009 - 21:20 Der er 4 kommentarer

Musik skratter ved afspilning af musik over Anlæg fra min bærbare PC

Hej..

Jeg afspiller musik over mit anlæg og bruger min bærbare PC som kilde... de er fundet med at Audio Jack kabel...

men lyden skratter en del.. nogle bud på hvad Årsagen kan være ?

Mvh. Kristian
05. juli 2009 - 21:24 #1
Hvilket OS ?
Hvilken afspiller ?
Hvilket materiale (CD, MP3, WAV, Streaming, ...) ?

... skratter den også ved alm. afspilning fra PC'en egen højtaler ?
Avatar billede KristianHA Nybegynder
05. juli 2009 - 22:41 #2
Afspiller fra min bærbare PC, en Acer Aspire 3000... det hele er MP3 og min forstærker er en NAD C 320 BEE...

er ikke klar over hvad OS står for..

Det skratter ikke ved afspilning fra andre computere eller deres højtalere...

håber det hjælper..
06. juli 2009 - 06:45 #3
OS = Styresystem ?

Hvilken afspiller ? WindowsMediePlayer, Winamp, iTunes, ???
Avatar billede genbrugshallen Nybegynder
10. juli 2009 - 06:48 #4
Er det din hovedtelefon udgang du bruger fra din bærbare hvis der er det bliver dit signal forringet da det er forstærket brug line ud så køre det OS = operativsystem