Avatar billede drenriza Nybegynder
04. juli 2009 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Internet Explore.

Min internet explore opføre sig irreterende i øjeblikket.

Når jeg åbner den og går ind på en hjemmeside, så formindsker den hjemmesiden og placere den i toppen af venstre hjørne. Det er så småt at læse teksten er umuligt. Nogen der kender fejlen?
Avatar billede rebecca Novice
04. juli 2009 - 20:57 #1
Prøv at kigge i menuen under "Vis / Zoom " se om den står til 100 %
05. juli 2009 - 12:22 #2
PS: Hvad har dit indslag med [forslag til brug af Eksperten.dk] ?
Brug en anden kategori...
Avatar billede drenriza Nybegynder
05. juli 2009 - 12:36 #3
Den står allerede på 100%.
Avatar billede drenriza Nybegynder
05. juli 2009 - 22:41 #4
Lukket. Min kæreste havde trykket ctrl + -
så den regnede jeg ud evt.

Karise larry, hvis du ville lave en pointe med dit indlæg så henvis til en kategori eller lad vær med at lave et indlæg i min tråd.

Indlæg med INGEN pointe, er bare irreterendene. Når det er sådan et plat et.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juli 2009 - 01:20 #5
drenriza >> kommentaren fra karise_larry har bestemt en pointe, og er ikke det mindste plat. Denne kategori er til forslag til siden http://www.eksperten.dk
I dette tilfælde burde du bruge http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Browsere/Internet-Explorer/
Det er mest for din egen skyld, mange eksperter obonnerer på de kategorier de er bedst til, hvilket ofte vil resultere i et hurtigt svar.
Andre har også lettere ved at finde svar på spørgsmål, hvis de findes i de rigtige kattegorier.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juli 2009 - 01:23 #6
PS: Når du trykker Ctrl+ ændrer % sig, så kommentaren fra rebecca er faktisk korrekt, og burde have udløst point.  :-)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
19. juli 2009 - 12:03 #7
Lige et tip! - du kan trykke Ctrl + 0 for at komme tilbage til standard visningen.