Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
03. juli 2009 - 04:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pejlingsudstyr til under jorden

Hej

Jeg har brug for en sender og en modtager, som kan bruges under jorden. Senderen vil være under jorden i en dybde af ca. 0,5-1m og afstanden fra sender til modtager overstiger ikke en radius på 15m. Jeg mener man kan få sådan noget udstyr til skisport, så man hurtigt kan finde en der er begravet i en lavine, men har ikke kunnet finde noget. Mener også man kan få sådan noget til hunde, men har heller ikke været heldig der. Er der nogen der kender sådan et system eller kan fortælle mig hvordan det fungere.

På forhånd tak
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
03. juli 2009 - 05:25 #1
Kan man evt. selv lave sådan et system? Det er vel forholdsvist enkelt udstyr, eller hvordan ser det ud?
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
03. juli 2009 - 15:46 #2
Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
23. september 2009 - 17:47 #3
nå...