Avatar billede unistudio Nybegynder
03. juli 2009 - 02:52 Der er 5 kommentarer

Programør til webshop

Hej der,

Vi er nogle som er igang med at starte en webshop.

Er der nogen af jer der vil hjælp til med at programmere (php/css/MySQL) webshop. designet laver jeg til jer. Der er selvfølgelig betaling involveret.

I må gerne spøge mere ind til projektet, så forklarer jeg gerne.

Evt. som er en haj til de gratis CSM systemer som eksisterer allerede - her tænker jeg på de moduler som ePay.dk leverer?

Hvad skal I ha' for opgaven?
Avatar billede repox Seniormester
03. juli 2009 - 09:00 #1
Spørgsmålet hører til under kategorien 'Opgaver'.

Beskriv hvad du forventer der skal laves, hvad du gerne vil opnå og et timeestimat på den lønnede til til udvikleren (ellers kan de fleste herinde på baggrund af en godt dokumenteret opgave selv estimere tidsforbruget).

Når du har gjort det vil du formentlig kunne forvente nogle tilbud.

Derudover vil jeg gerne anbefale quickpay.dk som et bedre alternativ til epay.dk. Erfaringer med epay.dk har gjort at jeg ikke var tilfreds med det resultat de leverede (hverken i drift eller support).

quickpay.dk leverer også færdige moduler til diverse CMS, heriblandt også mere e-commerce specifikke systemer ( http://quickpay.dk/modules/ ).
Avatar billede kdasummer Nybegynder
06. juli 2009 - 10:50 #2
Hvorfor ikke bare lære hvordan du laver templates til magento? de har en ret omfattende guide til dette. så er du fri for betaling til programmører, der som regel er ret dyre.
Avatar billede Kasper-ON Nybegynder
06. juli 2009 - 13:42 #3
kdasummer: Er det forholdsvis nemt at lære? Jeg har tidligere lavet meget simple hjemmesider i GoLive, men kan ikke arbejde med koder.
Avatar billede kdasummer Nybegynder
06. juli 2009 - 14:13 #4
jeg ved ikke om det er simpelt at lære.. du skal først lære at kode i html, dernæst css og måske en lille anelse php... og magento er også xml hele vejen igennem, så det får du garanteret også brug for at vide bare det grundlæggende om.

prøv at læse lidt af magento designers guide (søg på google), og hvis du virkelig føler du er helt lost, så kan det nok godt betale sig at hyre en professionel.

jeg ved du kan få en komplet løsning fra 10.000, hvor jeg tvivler på at de også laver det ud fra dit design, medmindre det er meget simpelt. så regn ikke med at få det meget billigere.

ellers er det altså skønt at kunne programmere :D
Avatar billede infospray Nybegynder
24. juli 2009 - 15:00 #5
Vi leverer en komplet køreklar webshop på Magento inkl. unikt design samt professionel hosting og betalingsgateway hele første år for kun 9.995,-

Du er velkommen til at læse mere på http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL.A getashop.dk