Avatar billede kasperbje Nybegynder
02. juli 2009 - 21:44 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Bileder er ødelagt ?

Er der nogle der ved hvorfor de bileder jeg har lagt ind på min side ikke gider virke ? De er helt krattet det er de ikke hos alle andre jeg har set brugt php fusion ?

www.php-fusion.dk

Så det under mig lidt de ikke gider virke

www.daap.web.dk

Gå selv ind og se jeg har skrevet nolge smilies i replikboksen
Avatar billede elkoger Nybegynder
02. juli 2009 - 21:50 #1
siden virker ikke ? :)
Avatar billede kasperbje Nybegynder
02. juli 2009 - 22:04 #2
ups sory www.daap.wep.dk min fejl xD
Avatar billede kasperbje Nybegynder
02. juli 2009 - 22:23 #3
kan du se hva der er galt ?
Avatar billede nemlig Professor
02. juli 2009 - 23:40 #4
Prøv lige og tjekke kasperbje's øvrige spørgsmål.
Han har fået hjælp, men har valgt hver gang selv at tage pointene.
Meget dårlig stil! :(
Avatar billede kasperbje Nybegynder
03. juli 2009 - 19:03 #5
nej jeg har ikke fået hjælp derfor har jeg selv taget pointne det kan godt være i har givet forsla men det har ikke hjulpet så jeg valgte ikke og give point når det ikke blev løst
Avatar billede webweaver Praktikant
03. juli 2009 - 19:17 #6
Man bør også give point til den som giver et rimeligt forsøg! :)
Det burde man også selv kunne tænke sig til ...

Prøv at smide dine animerede smilies ind på en hvid baggrund, og så om det gør en forskel ....
Avatar billede kasperbje Nybegynder
03. juli 2009 - 19:24 #7
har prøvet det hjælper ikke det er kun inde på den hjemmeside de ikke virker de virker fint hvis jeg sætter kigger på dem på min com og det er heller ikke kun de animerede smilies det alle bileder du kan også se rammen rundt om det hele er også helt ødelagt jeg tror det har noget med www.dinhost.net og gøre men et ikke sikker jeg har skrevet ind til dem men har ikke fået noget svar inu.
Avatar billede webweaver Praktikant
03. juli 2009 - 19:31 #8
Hvis du ellers gemmer dem korrekt og i korrekt format, og de ser fine ud på din computer, virker det lidt mystisk. .gif support burde nok være understøttet.

Vent og se hvad De svarer ...
Avatar billede kasperbje Nybegynder
03. juli 2009 - 19:43 #9
kender du nogle andre host der understøtter php, mySQL og subdomæne ?
Avatar billede kasperbje Nybegynder
03. juli 2009 - 19:47 #10
jeg prøver og starte på ny på www.dinhost.net hvis det stadig ikke virker må jeg ud og finde en anden host
Avatar billede webweaver Praktikant
03. juli 2009 - 19:55 #11
Jeg benytter mig fast af Surftown.
Har aldrig haft problemer med dem.
Avatar billede kasperbje Nybegynder
03. juli 2009 - 20:12 #12
er det gratis ?
Avatar billede elkoger Nybegynder
03. juli 2009 - 20:53 #13
tror ikke rigtigt du finder nogen steder som køre php, som samtidigt understøtter det meste som er gratis..

one.com maybe? billigt ihvertfald :)
Avatar billede kasperbje Nybegynder
03. juli 2009 - 21:00 #14
www.dinhost.net er gratis og undetstøtter php mySQL og subdomæne
Avatar billede webweaver Praktikant
03. juli 2009 - 22:12 #15
Nej. Det er et prof. sted.
Avatar billede kasperbje Nybegynder
04. juli 2009 - 23:00 #16
oka jeg har fundet en løsning (jeg skiftet webhotel)