Avatar billede gr8m8 Novice
02. juli 2009 - 18:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Magento opsætning problem

Hej Eksperter.

Jeg sidder og leger med en Prestrashop til min kone. Jeg vil så lige prøve Magento og sammenligne, men støder hele tiden ind i et problem under opsætningen.

Under Configuration vender den bare tilbage til siden hver eneste gang jeg trykker næste. Jeg er sikker på det er rigtigt sat op med database og password.

Nogen der kender til problemet og har en løsning?

Har smidt et billede op af hvor jeg sidder fast. Smile
http://bayimg.com/faBfaaacP

På forhånd tak.
Avatar billede gr8m8 Novice
10. juli 2009 - 14:57 #1
Guess not....
Avatar billede infospray Nybegynder
24. juli 2009 - 14:58 #2
Hvis du bare vil prøve dyret, så kontakt www.magentohotel.dk. De sætter gerne en test shop op som du kan lege lidt med.

Kan iøvrigt varmt anbefale Magento!