Avatar billede c0d3r Nybegynder
02. juli 2009 - 13:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bestille vare fra nettet

kan man bestille en vare fri sit eget kreditkort og faa det udleveret til en anden persons adresse? og skal man saa bestille det i sit eget eller hans navn?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
02. juli 2009 - 13:32 #1
Der er ikke noget i vejen for, at du bruger dit eget kreditkort ved en anden persons køb, sålænge de indtastede oplysninger er korrekte.

Alternativt kan du oprette dig selv som kunde og angive en anden leveringsadresse.
Avatar billede inglenook Praktikant
02. juli 2009 - 14:13 #2
Det er dog blevet mere og mere almindeligt i specielt England og USA at netbutikker kun vil sende til den adresse hvor kreditkortet er registreret for at undgaa svindel med stjaalne kort.