Avatar billede alvion Nybegynder
30. juni 2009 - 12:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Drupal udvikler søges til at færdiggøre/vedligeholde Drupal/Ubercart site

Da jeg er stoppet som selvstændig, og desværre ikke har tid ved siden af til lidt "små-drupaleri".

Derfor har jeg en kunde "Klædeskabet" (tøjbutik i Greve Centret), som kommer til at savne en god Drupal udvikler. Det drejer sig om denne side: www.klaedeskabet.dk

Det er en hjemmeside/shop med Drupal 5 og Übercart. Den blev lanceret for nogle måneder siden, der er på kort sigt nogle ting på den, som skal ændres her og nu, som ikke fungerer optimalt. På længere sigt, så er indehaveren aldrig bleg for at prøve skøre idéer på siden og skifter gerne design hvert halve år.

Indehaveren, Dorthe Pedersen, er en ganske særlig kunde for mig, og det er derfor vigtigt for mig at finde en udvikler der passer godt til hende.

Hjemmesiden hostes pt. hos mig (betalingssystem hos Quickpay), men jeg har ikke noget problem med, at det flyttes til et sted, hvor du dermed kan få lidt ekstra indtægt :-)

Så skriv lidt om dig selv, hvad du har lavet, og hvor stabil du er.
Avatar billede peturkirke Novice
02. juli 2009 - 11:53 #1
email ?
Avatar billede alvion Nybegynder
02. juli 2009 - 11:58 #2
carsten@sarum.dk
Avatar billede alvion Nybegynder
08. september 2009 - 08:09 #3
lukket