Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
29. juni 2009 - 13:20 Der er 8 kommentarer

slette admin brugeren

pænt goddag

er kommet til at dumme mig ! ,håber i kan hjælpe :)

sad ved min fars pc og jeg skulle slette mit gamle brugernavn
på den , men er kommet til at slette admin brugeren. inde på system indstillinger.
Hver gang kommer boksen frem og spørger om brugernavnet ,  nu hvor jeg starter computeren op , så lige meget hvad jeg skriver , så er det forkert brugernavn!?!?

Hvad kan man gøre??

med venlig Hilsen Henrik
Avatar billede haverslev Novice
29. juni 2009 - 13:29 #1
Prøv i første omgang at se om en systemgendannelse kan hjælpe dig

Muligt at du skal udfører det i fejlsikret tilstand med admin. konto. Tryk på F8 under opstart og vælg Administrator.
29. juni 2009 - 13:34 #2
Generelt:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ..., ?
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
30. juni 2009 - 20:19 #3
Det er Windows xp??

en pc som jeg selv har bestemt i tidernes morgen.

tak.
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
30. juni 2009 - 20:47 #4
hmmm , kan se at jeg har skrevet forkert brugernavn , men rent faktisk kan jeg slet ikke logge ind på forkert password på brugernavnet fordi det er ikke findes mere :(
Avatar billede haverslev Novice
01. juli 2009 - 07:48 #5
Du skriver ikke om du har prøvet fejlsikret ?
Start maskinen i fejlsikret tilstand (tryk på F8 under opstart)
Der vil optræde forskellige kontoer, f.eks ens egen, gæste konto osv.
Men der vil også være en der bare hedder Administrator og den klikker man på.
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
09. august 2009 - 13:55 #6
Det hjælper ikke , vi har pillet harddisken ud og over i en anden pc nu !! den kører nu..
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
09. august 2009 - 13:55 #7
TAK for hjælpen alle :)
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
19. juli 2010 - 18:01 #8
karise_larry