Avatar billede vovdrengen Nybegynder
28. juni 2009 - 10:46 Der er 1 kommentar

gendan linux på acer apsire one

hej.

håber nogen kan hjælpe. min acer asire one med linux linpus er gået kold, "start" linjen kommer ikke frem, kan ikke åbne netværksteder, og på skriverbordet ligger der et mærkeligt stjerne ikon, som siger: dette object er ikke installeret. (kan ikke klikke på det) derfor vil jeg nu reboote min acer, via en 4 gb usb stik, men hvordan gør jeg. Har prøvet at google, men kan ikke finde nogen ordentlig hjælp.

Håber en kan hjælpe.

Mvh Morten
Avatar billede oeg Nybegynder
28. juni 2009 - 11:00 #1
Hej Morten

Da du købte din Acer Aspire One fulgte der en CD/DVD med. Sæt den i en anden maskine og så kan du derfra oprette de filer på din USB stik som du skal bruge til at boote fra.
Når den er oprettet sætter du maskinen til at boote fra USB i BIOS. Derfra følger du instruktionerne på skærmen.

Ole