Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
27. juni 2009 - 00:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Enable Desktop Composition

...den bliver slået fra, fra tid til anden - og jeg forstår ikke helt hvorfor.. maskinen jeg sidder ved har masser af kræfter, så det kan næppe være derfor :-)

Er der andre der er ude for at W7 slår den fra engang i mellem?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
27. juni 2009 - 12:26 #1
Jeg gætter på et beta-driver issue - min Vaio P med Intel GMA500 drillede en del med det. Og er stadig langt fra 100% stabil.

Faldt over en guide hvor man selv kan pille lidt: http://maximumpcguides.com/windows-7/disable-desktop-composition/
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
27. juni 2009 - 20:33 #2
Mja... måske. Har ikke oplevet nogen former fra ustabilitet. Måske mener den ikke at maskinen er kraftig nok ;)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
29. juni 2009 - 09:42 #3
Jeg tror ikke det er ydelsen, for på de utallige mininotes jeg har installeret Win7 på var der ingen problemer - og her taler vi 945 chipset med Intel Atom cpu :-)
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
29. juni 2009 - 16:03 #4
Well...jeg tror heller ikke at det er ydelsen, men det kan være at windows 7 er uenig somehow :)
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
22. november 2009 - 14:52 #5
Closed.