Avatar billede sandra49 Nybegynder
26. juni 2009 - 19:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ESSVR.EXE og Vista 64

I spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/871065 blev fremkomsten af en fejlmeddelelse i Vista 64 om ødelagt ESSVR.EXE henvist til at køre antispyware. Jeg havde fejlen, kørte diverse oprydninger og troede fejlen var væk. Men den dukkede op dagen efter. Jeg  søgte på filen i registreringsdatabasen, og slettede de forekomster jeg fandt. Der har ikke været problemer nu i en uge.

Håber dette kan hjælpe nogen andre.

Mit spørgsmål: Flere har fortalt mig, at det var dumt at investere i Vista 64 i stedet for 32 - er det rigtigt? Nogen der vil kommentere på spørgsmålet eller henvise mig til noget.
Avatar billede hmanback Nybegynder
26. juni 2009 - 20:03 #1
Hvis du har en maskine med en 64bit processor er det vel også smart at bruge et styresystem der er designet til 64bit?

Bruger selv Vista64 og har ikke haft de store problemer med det, men jeg har da tænkt at opgradere til Windows 7 (64bit).
Avatar billede sandra49 Nybegynder
22. august 2010 - 12:55 #2
lukker spørgsmålet