Avatar billede tralala016 Nybegynder
25. juni 2009 - 13:15 Der er 6 kommentarer

Hvor er min email henne??

hej alle her på eksperten..

jeg er lige startet nyt arbejde og har fået tildelt min egen email. min chef siger at han har oprettet den..

den hedder @freetele.dk til sidst..

hvor finder jeg den henne?

Hilsen Charlotte
Avatar billede mrgumble Nybegynder
25. juni 2009 - 13:22 #1
Spørg da på din arbejdsplads.

Tænker du på en webmail interface? Hvordan du åbner en e-mail? Outlook? eller er en e-mail bare ikke kommet frem???
Avatar billede tralala016 Nybegynder
25. juni 2009 - 13:24 #2
nej ikke en email der bare ikke er kommet frem.
min chef sagde at han har oprettet en email til mig, men jeg ved ikke hvor jeg skal logge ind henne..

nu bruger jeg selv hotmail til daglig, men der kan jeg jo ikke logge ind med den han har oprettet
Avatar billede mrgumble Nybegynder
25. juni 2009 - 13:28 #3
Hvad siger dine kollegaer? Burde din chef ikke instruerer dig i, hvordan du tjekker mail på deres system? Hvis chefen ikke gider det, vil jeg råde dig til at komme væk omgående!

Men et gæt er webmail.webdomain.dk.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. juni 2009 - 13:48 #4
De oplysninger skal du altså have af din chef......
Avatar billede egmose Novice
25. juni 2009 - 15:50 #5
De oplysninger skal du få fra din arbejdsplads, som jeg også skriver i det andet indlæg du har lavet!
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2009 - 21:30 #6
Var der noget du kunne bruge???