Avatar billede maxwell Nybegynder
10. juli 2001 - 11:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Unattended installation af win2000

Hejsa

Jeh har et stort problem med en unattended installation af win2000. Der bliver i installationen installeret 5 komponenter som jeg ikke ønsker men kan ikke lige finde et sted for at kan fravælge dem. Det handler om
    - Forstørrelsesglas
    - Skærmtastatur
    - Utility Manager
    - Outlook Express
    - Net meeting

takker for hjælpen
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 11:46 #1
Jeg tror du skal gå ind i tilføj/fjern og finde det!
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 11:48 #2
Det gælder i hvert fald for Forstørrelsglas under Hjælp til handikappede.
Outlook mener jeg ikke du kan fjerne, mener den hænger sammen med IE.
Det mener jeg også gælder for Netmeeting
Skærmtastatur hører også under Hjælp til handikappede
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 11:49 #3
I kontrolpanelet kan du finde Hjælp til handikappede og slå de forskellige ting fra!
Avatar billede maxwell Nybegynder
10. juli 2001 - 12:00 #4
Hvis du ikke har læst spørgsmålet så er det en UNATTENDED installation !!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 12:19 #5
Zzznnnorrk ;o)
Avatar billede maxwell Nybegynder
10. juli 2001 - 12:21 #6
hva\' så har vi svært ved at læse ???
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 12:29 #7
Hvem vi?
Avatar billede maxwell Nybegynder
10. juli 2001 - 12:34 #8
dig
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 12:40 #9
Kan du ikke se at jeg returnerede et Zzznnnorrk ;o), eller fattede du den ikke!
Avatar billede evade Nybegynder
11. juli 2001 - 20:06 #10
Prøv at se om du kan finde Fujitsu-Siemens\' server-start, der er en ret god wizard til en unattended installation. Her er nemlig mulighed for at vælge en masse ting fra/til. Jeg kan dog ikke huske om det gælder alle de ting du nævner.

Håber det kan hjælpe dig.
Avatar billede maxwell Nybegynder
12. juli 2001 - 06:44 #11
Fujitsu-Siemens\' !!!!!!! Hvor kan jeg finde Fujitsu-Siemens\' server-start ???? Er det en windows 2000 wizard ??
Avatar billede evade Nybegynder
18. juli 2001 - 13:28 #12
jeg tror faktisk at du kan finde den på fujitsu-siemens.com - og ja der er en windows 2000 (server)wizard