Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2009 - 16:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg mit eget profilbillede igen

Jeg prøvede for sjov at sætte et profilbillede på, men kan ikke finde ud af at fjerne det igen

Hvordan gør man det ?

Går jeg ind i rediger min profil og trykker lige under billedet sker , sker der ingenting ?
24. juni 2009 - 17:29 #1
(Bare sæt et andet billed på ?)
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2009 - 17:40 #2
Det skuller gerne fjernes -) Ingen problem med at sætte et nyt ind.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2009 - 18:37 #3
Det kan da ikke være rigtigt at at skal ulejlige admin for at få sit billede slettet.

Vis nu der er eksperter på E.

Hjæp til alle dine PC-problemer, står der et eller andet sted.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. juni 2009 - 23:49 #4
"Vis nu der er eksperter på E."
Nu har jeg fjernet mit. Det kræver da ikke eksperter :)
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2009 - 06:09 #5
Men ikke skrevet hvordan. D
Det tror jeg der skal eksperter til
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2009 - 07:48 #6
http://www.eksperten.dk/spm/879208#reply_7409039

Det er desuden ikke tilladt på E at have 2 profiler i gang samtidig
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2009 - 07:51 #7
http://www.eksperten.dk/spm/878786#reply_7408005

forkert link. Jeg er vist ikke helt vågen endnu :-)

Her er det rigtige
Avatar billede off-line Nybegynder
25. juni 2009 - 12:15 #8
Jeg laver bare lidt sjov med dig. Hvis der skal eksperter til,
hvordan er jeg så blevet af med mit? Kan du regne den ud:)

Angående dobbelt bruger, det ved admin. Forklaringen er her:
http://www.eksperten.dk/spm/878999
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2009 - 13:28 #9
Ja, det var jo fordi du brugte din gamle konto. Det er det jeg skriver i forrige kommentar.

Men det tog lidt tid før tiøren faldt, så jeg prøvede en gang til selv at slette det. Har endnu ikke fået en brubbar eller lovlig løsning
Avatar billede off-line Nybegynder
25. juni 2009 - 13:47 #10
Ok, så lad mig røbe min spøg. Jeg tror slet ikke man kan fjerne
sit billede. Det jeg har gjort er at klippe siluetten ud med en
Screen capture og lagt DET på som et billede. Og man kan jo ikke se forskel. Det er altså bare et andet billede. Det ligger her,
og du er velkommen til at kopiere det  *G*
http://sitecenter.dk/jasveg/billeder/
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2009 - 13:58 #11
Godt lavet.

Det kunne jeg ikke gennemskue. Jeg er glad for at billedet nu  er væk, da jeg før syntes, det var noget prangende.

Smid et svar og få dine velforftjente point

Så er der altså stadig eksperter til på E :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
25. juni 2009 - 14:08 #12
Tak for tilbudet, men jeg svarede jo slet ikke på dit spørgsmål.
Det var, som skrevet, en spøg. At du kunne bruge det til noget,
er jo kun godt. Men point dem må du selv tage:)
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2009 - 14:13 #13
Jeg gjorde det også på en lidt anden måde måde.

Højreklikkede på en persons billde , der ikke var et billede på, og gemte det på skrivebordet.

Så det var faktisk ikke så kompliceret.

Nu har jeg sommerferien og meget brug for det. God ferie når jeres tur kommer .-)
Avatar billede off-line Nybegynder
25. juni 2009 - 14:20 #14
Tak i lige måde:)