Avatar billede larsbb Nybegynder
24. juni 2009 - 15:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

.Net 2.0 fejl ved udsendelse af nyhedsbrev

Hej,

Jeg får følgende fejl, når jeg forsøger at udsende et nyhedsbrev:

Event code: 3005
Event message: An unhandled exception has occurred.
Event time: 22-06-2009 07:23:58
Event time (UTC): 22-06-2009 05:23:58
Event ID: 0991cf7c352d4b17bdb15efd43dd0d8f
Event sequence: 549
Event occurrence: 2
Event detail code: 0

Application information:
Application domain: /LM/W3SVC/371817454/Root-1-128901104640825000
Trust level: Full
Application Virtual Path: /
Application Path: C:\www\Application\
Machine name: PI693PA204

Process information:
Process ID: 7304
Process name: w3wp.exe
Account name: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE

Exception information:
Exception type: HttpException
Exception message: Cannot redirect after HTTP headers have been sent.

Request information:
Request URL: http://www.WEBSITE.dk/admin/public/NewsLetterV3/Logger.aspx?action=2&NewsLetterID=57&UserID=694&LinkURL=http://www.WEBSITE.dk/Default.aspx?ID=1282&key=52f3f5ea649625a27b74f99653a64a2f
Request path: /admin/public/NewsLetterV3/Logger.aspx
User host address: --------
User:
Is authenticated: False
Authentication Type:
Thread account name: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE

Thread information:
Thread ID: 1
Thread account name: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE
Is impersonating: False
Stack trace: at System.Web.HttpResponse.Redirect(String url, Boolean endResponse)
at System.Web.HttpResponse.Redirect(String url)
at Dynamicweb.Admin.NewsLetterV3.Logger.FollowedLink(Int32 newsLetterId, Int32 userId)
at Dynamicweb.Adm

Thread information:
Thread ID: 1
Thread account name: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE
Is impersonating: False
Stack trace: at System.Web.HttpResponse.Redirect(String url, Boolean endResponse)
at System.Web.HttpResponse.Redirect(String url)
at Dynamicweb.Admin.NewsLetterV3.Logger.FollowedLink(Int32 newsLetterId, Int32 userId)
at Dynamicweb.Admin.NewsLetterV3.Logger.Page_Load(Object sender, EventArgs e)
at System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e)
at System.Web.UI.Control.LoadRecursive()
at System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint)

Custom event details:

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Nogen der ved, hvad det kan skyldes? Serveren kører .Net 2.0 og rettigheder på de relevante mapper og app pool er sat som de skal være.

Nogen forslag?
Avatar billede bmpi Nybegynder
24. juni 2009 - 15:52 #1
Hvilken SMTP server er den sat til at sende fra?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juni 2009 - 15:57 #2
"Cannot redirect after HTTP headers have been sent."

Lyder som en kode fejl !!
Avatar billede larsbb Nybegynder
24. juni 2009 - 16:01 #3
Localhost...

Jeg har ikke været inde over opsætningen af denne, men kan det være noget med den?

Jeg er ikke sikker, men tror der har været nogen problemer med denne før også, hvor de løste det ved at opsætte smtp-serveren på en local virtuel maskine...
Avatar billede bmpi Nybegynder
24. juni 2009 - 16:07 #4
Ja, det kan nemlig sagtens være den. Jeg kan godt genkende CMS'et ud fra request url'en, og derfor tror jeg heller ikke, at det er en kodefejl.

I kan jo eventuelt prøve med jeres internetudbyders SMTP server: http://www.it-artikler.dk/2008/07/10/internetudbydernes-smtp-servere/

Den indsættes i filen globalsettings.aspx i Files mappen.
Avatar billede larsbb Nybegynder
24. juni 2009 - 16:14 #5
God idé, det prøver jeg. Takker.
Avatar billede larsbb Nybegynder
29. juni 2009 - 14:39 #6
bmpi:

smid et svar, så får du de point. Jeg tror det afhjalp problemet.
Avatar billede larsbb Nybegynder
31. juli 2009 - 22:24 #7
Fair nok, så lukker jeg den selv.