Avatar billede john1 Juniormester
10. juli 2001 - 10:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køb domain fri

Jeg ønsker at købe et .com domain, som der i øjeblikket er ejes af en anden, domænet har aldrig været i brug. Jeg kan se at domænet snart udløber, hvordan kan jeg købe domænet tilbage? Hvis han ikke betaler afgiften til tiden. I tilfælde af at han betaler afgiften hvordan er den sikreste måde, at købe navnet tilbage fra den nuværende ejer?
Avatar billede zytech Nybegynder
10. juli 2001 - 10:21 #1
prøv at kontakte ejeren el. webhosten og spørg dem om du kan lave en aftale med dem !
Avatar billede well_r Nybegynder
10. juli 2001 - 10:21 #2
er ikke sikker.. men du kan jo bare kontakte en normal hoteludbyder som eks. azero.dk .. og så spørge om det er muligt at gøre det.. :o)
Avatar billede zytech Nybegynder
10. juli 2001 - 10:23 #3
well hvornår er du færdig med ver. 2 af dit bruegrsys ?
Avatar billede perj Nybegynder
10. juli 2001 - 10:45 #4
Avatar billede husi Nybegynder
10. juli 2001 - 11:17 #5
Hvis jeg var dig vil jeg vente indtil det er udløbet og så købe det derefter!
Ellers vil han måske ikke give dig det helt så billigt..

Ellers lave en aftale med et hostingfirma så de registære domænet så hurtigt som muligt!
Avatar billede vandhunden Nybegynder
10. juli 2001 - 12:09 #6
hmm. hvad er domænet?
Avatar billede john1 Juniormester
10. juli 2001 - 21:48 #7
Avatar billede mystart Nybegynder
10. juli 2001 - 21:50 #8
er det rigtigt ;O)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. juli 2001 - 11:49 #9
Så skal du bare købe et .nu-domæne, så kan du godt bruge ø. Så er du vel også ude over dit problem ikke? .o0:-)