Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
22. juni 2009 - 13:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Der er gået kuk i min (dobbelt) bruger profil.

Hvis nogen skulle undre sig over, at man ved at trykke på "off-line" kommer ind på "Gamlejorn" er forklaringen denne:
Jeg ville skifte eMail, men kom så virkelig off line, uden
mulighed for at komme ind igen. Så jeg oprettede brugeren "Gamlejorn" for at kunne kontakte admin. Men nu er der altså
gået  (mere) kuk i det. Se venligst billedet: "Kuk i min profil"
http://sitecenter.dk/jasveg/billeder/
Avatar billede Jensen DK Novice
22. juni 2009 - 13:06 #1
Du skal nok oprette det under eksperten og så coadmin
Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
22. juni 2009 - 13:18 #2
silbidor - Tak for din kommentar, men jeg har allerede i går,
sendt en mail til admin. Men han skal jo først se den osv.

Der er det det problem, at mail til off-line går til Gamlejorn.
Men det er jo så Gamlejorn som svarer, og det må være forvirrende.
Nå det ordner sig vel nok, når admin får tid:)
Avatar billede Jensen DK Novice
22. juni 2009 - 13:34 #3
jamn! gamlejore, jasveg og off-line er jo samme person, kan du ikke bare lave en anden mail adresse til gamlejorn?
Avatar billede snowball Novice
22. juni 2009 - 13:42 #4
Din mail er sendt videre til en udvikler, så der vil blive kigget på det.
Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
22. juni 2009 - 13:44 #5
snowball - Godt nok:)
Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
22. juni 2009 - 13:46 #6
silbidor - En anden mail adresse??? den fostod jeg ikke, hvad
får jeg ud af det?
Avatar billede Jensen DK Novice
22. juni 2009 - 13:51 #7
Så er det ikke ganlejorn som svarer for off-line.
Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
22. juni 2009 - 13:57 #8
Jo desværre. Måske forstår jeg nu hvad du mener, men ser du,
off-line og Gamlejorn har slet ikke haft samme mail adresse.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. juni 2009 - 14:19 #9
ok så er der nok kuk i systemet.
Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
22. juni 2009 - 14:25 #10
Ja helt bestemt. Men det går ikke den anden vej. Trykker man på
Gamlejorn, kommer man korrekt ind og ikke på off-line. Men som
du nok har set. Er problemet sendt videre til en ukvikler.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. juni 2009 - 07:29 #11
De udviklere skal jo også have noget at lave.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
23. juni 2009 - 09:21 #12
Hejsa,

Billedet http://sitecenter.dk/jasveg/billeder/view.nhtml?profile=billeder&UID=10035 er der som sådan ikke noget galt i - Det svarer til at du er logget ind og trykker på off-line's profil.

Trykker du på "Min Profil" i øverste højre hjørne lige under "Velkommen Gamlejorn" - Kommer du til profilen for Gamlejorn

Mht. email skift problemet, kontakter jeg dig via mail.

Mvh
Dan @ IDG
Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
23. juni 2009 - 14:04 #13
Ja tak nu er jeg inde igen:)