Avatar billede drenriza Nybegynder
22. juni 2009 - 10:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Wii

Jeg har anskaffet mig en Wii her for ikke så lang tid siden. Mit spøglsmål er så.

Hvordan kan jeg take en kopi af et spil jeg ejer, til hvis jeg en dag har ridset en cd til ukendelighed, lagt den i solen, knækket eller noget andet. Kræver dette special udstyr/skiver.

Tak på forhånd
Avatar billede igoogle Forsker
22. juni 2009 - 10:46 #1
Det kan du godt.

Nemmeste måde er med en ekstern harddisk og et sd kort

http://bannerbomb.qoid.us/
http://bootmii.org/
http://www.techjamaica.com/forums/showthread.php?t=73648

lige et par links til at komme igang.. ellers søg på google på homebrew channel , usb loader, wii 4.0 cIOS
Avatar billede drenriza Nybegynder
22. juni 2009 - 11:31 #2
For at få det på det rene, den måde wii usb/hdd forklare er at.
Men indsætter og konvertere et usb nøgle/hdd. Sætter den til ens wii indsætter spille cd, og derfra ryger cd'en over på end harddisk?
Avatar billede igoogle Forsker
23. juni 2009 - 08:46 #3
ja..
Avatar billede drenriza Nybegynder
27. juni 2009 - 20:54 #4
Hvad gør jeg så hvis jeg en dag ville have spilne fra harddisken over på en cd igen? hvis man nu siger en skive knækker, ridset eller noget.

Kræver dette special skiver/brænder? og kan de læses af wii,en efter?
Avatar billede drenriza Nybegynder
20. august 2009 - 13:34 #5
Mangle på svar. Lukket
Avatar billede rodey76 Nybegynder
09. november 2009 - 23:33 #6
Tag et kig på www.WIISOFTMOD.DK

Der er bland andet et forum til spørgsmål angående  alt med WII..

Skulle undre mig om der ik allerede er svar på dine spørgsmål allerede.. :)