Avatar billede skovbamsen Nybegynder
21. juni 2009 - 22:07 Der er 7 kommentarer

hlælp til en kalender på et website..

hey..
da jeg er totalt lost i denne verden af progamering osv. ønsker jeg lidt hjælp..

jeg vil gerne lave en hjemme side med en funktion at brugere kan tilmelde sig (skal kunne administeres)og oprette arangementer i en kalender.

har fundet 1 der evt kan ligge som grundlag for hvad jeg skal bruge..
http://www.usflashmap.com/products/flash_calendar/flash_calendar_pro.htm

den opfylder næsten hvad jeg skal bruge..
kan se at den kan ændres på ret mange punkter..
kan dog ikke finde ud af om den tilader muligheden for at tilmeldte brugere kan tilføje arrangement direkte eller om det skal foregå over en database..

så mangler en der kan og vil hjælpe med at finde en gratis kalender der kan det samme, eller en der kan lave en.
og evt kaste den op på et webhotel.

design messigt passer den her mig fint..
men der er da plads til fix'e løsninger hvis der er en keativ sjæl

men har altså ikke rigtigt nogle penge at kunne spendere på dette..som udgangspunkt..
men har en masse point's

mvh jim..
www.teamman.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
28. juni 2009 - 09:26 #1
Hvad kører din webserver med? ASP/PHP? Hvilken database har du?
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
28. juni 2009 - 16:05 #2
ville en af disse weebservere kunne bruges..
http://www.web10.dk/w2_info.php?area=whspecs

ang database så er der ikke pt nogen..
og har ikke viden omkring det heller..
er lidt en edb analfabet..hehe
Avatar billede computerlab Nybegynder
28. juni 2009 - 19:41 #3
Checker man markedet, er web10's omdømme ikke positivt... Så dem ville jeg holde mig fra.

Jeg kan opsætte det i PHP/MySql, men det tager nogle timer, og point giver ikke smør på brødet...
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
28. juni 2009 - 22:07 #4
de hoster pt en anden side jeg har..
og der har ikke været nede tid endnu..

nej det der med smør er heller ikke min stærke side,, hehe

men du kan jo smide en privat besked med hva du mener din tid er værd....
Avatar billede computerlab Nybegynder
28. juni 2009 - 22:37 #5
Det er da godt at din side ikke har været nede endnu. Men der er mange andre ting end nedetid, der spiller ind. Især når man går igang med lidt mere avancerede ting.

Mine priser står på min hjemmeside, så du kan dem der. (www.ComputerLab.dk)
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
29. juni 2009 - 16:45 #6
ikke for at træde på dig..
men tror jeg skrev at som udgangspunkt så har jeg ikke råd til at betale for det..
så ønsker at finde en som vil hjælpe og så kunne det være jeg kunne hjælpe tilbage evt.
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. juni 2009 - 17:36 #7
Det er helt i orden, men du bad jo om pris. Du skal være velkommen at henvende dig hvis det bliver aktuelt.

Mvh
Brian