Avatar billede gomsen Nybegynder
21. juni 2009 - 20:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

(Mit net hopper hele tiden af)

Hey!!! jeg har et (MEGET STORT Problem) mit net hopper hele tiden af jeg sidder med en 20 x 2 fra telmore vi er 3 der sidder med trådløs og en med kabel, den Routere jeg sidder med er en NETGEAR jeg kan bare ikk fatte det kan være rigtig jeg hele tiden skal over og genstarte hele systemet for at komme på nette igen såå jeg håber at i kan hjælpe mig med det her problem!!! :D

                              TAK!!!!!!!
21. juni 2009 - 20:41 #1
Samtidig for alle 3 ? eller tilfældigt ? Eller kun dig/din PC ?

Skal du genstarte Routerboxen ? eller hvad mener du her ?
Avatar billede gomsen Nybegynder
21. juni 2009 - 20:46 #2
det er alle pc´er der hopper af nette.. ja den skal jeg over og  genstarte hele tiden (Routerboxen)
21. juni 2009 - 20:59 #3
KAN forestille mig at omtalte Router ikke kan 'holde' til den 20 x 2 belastning ?
Har du/I fået den samme med "20 x 2" forbindelsen ?
Avatar billede gomsen Nybegynder
21. juni 2009 - 21:20 #4
nej det gjorte den ikk. så må jeg vel købe en ny
21. juni 2009 - 21:32 #5
Nemlig...

(Ka' dog ikke på stående fod anbefale nogen model/type/...)