Avatar billede paradise_lost Nybegynder
20. juni 2009 - 08:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forstærkning af analog tv signal?

Hej

Jeg har netop fået fiber og det fungerer perfekt i stuen hvor jeg kører digitalt men har lidt problemer med at få et ordentligt signal ud til værelserne i den anden ende af huset via analog. Kanalerne går meget dårligt igennem. Har prøvet at køre tvet i stuen på analog med et kort antenne kabel og der kommer kanalerne fint igennem. Problemet kommer når jeg kører kanalerne igennem antenne dåsen i væggen.

Ville en antenne forstærker kunne hjælpe? Og er der andet jeg kan gøre som ville kunne forbedre signalet?

På forhånd tak

/Ryan
Avatar billede Jensen DK Novice
20. juni 2009 - 08:49 #1
Du skal have fat i en linieforstærker.
Avatar billede Jensen DK Novice
20. juni 2009 - 08:54 #2
Forslag.
http://www.keas.dk/store/comersus_viewItem.asp?idproduct=693

Du kan også købe nogle billige forstærkere hos eks. hos Harald Nyborg men kvaliteten er ikke altid god hvis der er mange kanaler.
Avatar billede paradise_lost Nybegynder
20. juni 2009 - 09:11 #3
Okay, takker. Vil håbe at den kan gøre det. Hvor er det bedst at montere den? Lige efter fiber boksen?
Avatar billede Jensen DK Novice
20. juni 2009 - 13:32 #4
Monter den der hvor den fortsætter til næste tv dåse.