Avatar billede regnfrakker Nybegynder
19. juni 2009 - 21:36 Der er 6 kommentarer

Explorer fryser ?

Hej alle derude.

Vi har lige fået ny pc herhjemme fra Dell, med Windows Vista.
Men det sker tit at når vi surfer herhjemme på nettet, at Explorer fryser, så man er nød til at starte programmet om på ny.
Hvordan kan det være og er der en løsning på det problem ???.

Den har gjort det fra starten af.

Mvh.
Avatar billede hcma Novice
19. juni 2009 - 21:45 #1
er det explorer eller internet explorer som fryser ??
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
20. juni 2009 - 16:24 #2
Det må være Internet Explorer der fryser. Du ved, når jeg er på internettet.
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
20. juni 2009 - 20:59 #3
Måske virus,men hvad med Firefox har du prøvet den ,den er hurtiger en Explore 8,0 .
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
22. juni 2009 - 21:14 #4
tror ikke det kan være virus, computeren er helt ny, vi har ikke været inde på nogen skumle sider eller what so ever hehe... det bare en mavefornæmmelse at det ikke er det. vil nærmere regne med det en fejl fra Vistas side af, som måske kan fikses på en måde, foruden at opdatere det.
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
22. juni 2009 - 21:28 #5
Hvad er det for en Explore du bruger 7.0 eller 8,0
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
17. august 2012 - 09:25 #6
Skal det ikke snart lukkes ned