Avatar billede off-line Nybegynder
19. juni 2009 - 15:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til admin.

Det drejer sig om denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/877815#reply_7401823

Jeg begriber ikke, at følgende kan være rigtigt.
I #8 beskylder "samsonjens" "helgec" for at misbruge Eksperten,
for at opnå personlig økonomisk fordel.
I # 12 lægger helgec et link, for at forsvare sig. Et link, som
viser, at samsonjens påstand, ikke er rimelig.

helgec link til forsvar er blevet fjernet.
Hvordan i alverden kan I gøre det, uden samtidig at fjerne samsonjens angreb?
Avatar billede aaberg Nybegynder
19. juni 2009 - 16:05 #1
Så vidt jeg kan se, er linket der stadig i #9. Men siden er blevet fjernet, så det er et dødt link.

Da linket peger på en side på helgec's egen hjemmeside, er det tydeligvis ham selv der har fjernet det. Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor du anklager admin på eksperten for dette!

Eller misforstår jeg?
Avatar billede off-line Nybegynder
19. juni 2009 - 17:03 #2
aaberg - Hvis du har ret i det, så undskylder jeg selvfølgelig
over for admin.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2009 - 19:18 #3
Fejlen er min jeg havde redigeret teksten og gemt filen som "htm" og ikke som "html"
Beklager
Avatar billede off-line Nybegynder
19. juni 2009 - 20:55 #4
Og jeg undskylder naturligvis over for admin.

aaberg - Tak for fordi du gjore opmærksom på min fejl.
Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
22. juni 2009 - 14:29 #5
Lukker
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2009 - 20:53 #6
off-line

Jeg syntes faktisk også, du burde undskylde overfor mig.

Har du aldrig hørt om at en sag bør høres fra flere sider, før man tager stilling. ?
Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
23. juni 2009 - 11:58 #7
samsonjens - Undskylde over for dig? du må da være skør!!!
Du har behandlet helgec dårligt. Alt det du har fået for en tusse,
og så beklager du dig på Eksperten, så alle kan få det indtryk, at
helgec misbruger ekspereten til egen økomomisk vinding. Og du har
jo over lang tid, gentagne gange fået gratis hjælp af helgec.
Så det er dig som skylder helgec en undskyldning.

Forøvrigt skrev jeg ikke til dig for at genere dig, men for at gøre
dig opmærksom på noget så ellers indlysende, at når man fornærmer
en person groft, skal man ikke bagefter forvente hans hjælp.
Avatar billede Gamlejorn Nybegynder
23. juni 2009 - 11:59 #8
Gamlejorn = off-line.