Avatar billede scott Nybegynder
10. juli 2001 - 03:13 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ADMIN - Vil du ikke nok tage disse points??

Hejsa Admin.
Jeg fik 640 points afen dum tøz, vil i ikke nok tage disse points??
Hun var lidt dum, at hun bare satte dem ud...
Se denne http://www.eksperten.dk/spm/87847
Jeg vil ikke smides af eksperten???

/Scott
Avatar billede fcs Novice
10. juli 2001 - 03:15 #1
Bare tag det roligt. Admin kommer nok først herind imorgen. Han skal jo også sove lidt engang imellem. Vent nu lige et par dage før du lukker dette spørgsmål. Han skal nok komme forbi og svare!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
10. juli 2001 - 03:15 #2
Så behøver du vist heller ikke lave flere spørgsmål med det emne.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. juli 2001 - 09:28 #3
\"Hun var lidt dum, at hun bare satte dem ud...\" <-- *LOL* hvem er mest dum? spørger eller svarer? *GGG*
nå..så har du lært noget nyt..ikke svare på den slags spørgsmål :)
Avatar billede hotpop Novice
10. juli 2001 - 09:52 #4
scott> lidt dumt at svare på sådanne spørgsmål... Men OK at du giver dem tilbage til admin. :)
Avatar billede scott Nybegynder
10. juli 2001 - 10:06 #5
Jeg vil skam ikke ødelægge eksperten, den er sgu da dejlig (Synd for dem der ikke synes det...!!):)

/Scott
Avatar billede yaief Nybegynder
10. juli 2001 - 15:28 #6
Det undrer mig gang på gang hvor seriøst folk tager de point... en eller anden underlig form for cyber(pseudo)-status . . .
Avatar billede hotpop Novice
10. juli 2001 - 22:28 #7
yaief> rart at se en med samme holdning som mig. :)
Avatar billede scott Nybegynder
11. juli 2001 - 16:56 #8
Det var sgu da ik min fejl, hvorfor fanden laver sådan en kælling de spørgsmål??, ka i fortælle mig det??
Hmm... måske ik??
Avatar billede hotpop Novice
11. juli 2001 - 21:34 #9
scott> er det ikke din fejl at du markerer \"svar\" før du klikker på \"udfør\"? Så undskylder jeg da mange gange at vi beskylder dig for fusk, det skal ikke ske igen...
Avatar billede scott Nybegynder
13. juli 2001 - 16:11 #10
hotpop: Jeg kender ikke eksperten så godt, jeg blev tilbudt af Kapla0, at bruge eksperten...
han sagde den var god, det synes jeg også, men jeg kender den ikke så godt at jeg vidste at man bliver smidt af,vel??
Enhver der ikke kender eksperten vil jo gerne ha de point, ik?? det var mange point at tilbyde, selvfølgelig svare jeg på et godt tilbud, hvem gør ikke det?? svar lige på det...

/Scott

P.S-Undskyld mange det var virkelig ikke min mening at jeg skulle få alle efter på grund af en lille fejl...
Jeg troede at eksperten var et rart sted at være meeeen neeej, i er pisse dumme allesammen en efter en kommer i efter mig, nåå, hva siger i til den??
I ka sgu ikke være det bekendt...
Avatar billede scott Nybegynder
13. juli 2001 - 19:07 #11
ADMIN: hvor fanden blir du af??
Avatar billede hotpop Novice
13. juli 2001 - 20:48 #12
scott> tror de er på ferie... men du kan jo bare smide link til dette spørgsmål i en mail, sø skal han nok svare - når han er på pinden igen. :)
Avatar billede hotpop Novice
13. juli 2001 - 20:52 #13
scott> du havde absolut ikke behøvet at kalde os dumme... Det er jo ikke os der ikke har læst reglerne vel? Du skal være hjertelig velkommen til at bruge eksperten, men så vil JEG ihvertfald IKKE finde mig i sådan et sprog mere! Her snakker vi pænt til hinanden... :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2001 - 13:09 #14
Done !
Avatar billede scott Nybegynder
24. juli 2001 - 21:26 #15
tak andreas
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 21:35 #16
Selv tak