Avatar billede magic_benja Nybegynder
17. juni 2009 - 20:13 Der er 1 kommentar

Instant search skriver automatisk propsysdll i søgefeltet - hjælp

Hejsa,

Jeg kører engelsk VISTA og Outlook 2007.
Er stødt på et problem når jeg bruger "Instant Search" funktionen i Outlook 2007.

Hvis jeg klikker på "Expand the query builder" for fx at bruge søgefunktionen "From" (Fra), så i stedet for at skrive Fra:(Jens Andersen) så skriver den propsysdll39350:(Jens Andersen).
Resultat er selvfølgelige at "Instant Search" ikke kan finde nogle mails fra Jens Andersen.
MEN, hvis jeg manuelt går ind og erstatter "propsysdll39350" med "fra" jamen så kan "Instant Search" sagtens finde alle mine mails fra Jens Andersen.

Har prøvet at google problemet men synes ikke at kunne finde andre der har det samme mærkelige problem.
Jeg har også prøvet et fix-dll software, men også uden held.
Jeg har filen: propsys.dll i mit "system32" bibliotek, men måske filen er i stykker eller???

Så basically er der nogle herinde der kan hjælpe mig med mit lille irriterende problem?

Takker på forhånd.
Avatar billede magic_benja Nybegynder
22. juni 2009 - 23:11 #1
Har lige slået fast at det ikke kun er i Outlook 2007 at "Search" funktionen slår ud og erstatter kommandoer med propsysdll, men den gør det også når jeg bruger en ganske alm. Søg på hele computeren... AARRGGHHH...

Please sig ikke at jeg skal til at gen-installere hele lortet...