Avatar billede crucial-kid Nybegynder
10. juli 2001 - 02:36 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Pointuddeling til Zycho og JiNx

her er 947 point til Zycho, som tak for introduktionen på eksperten.dk og hyggelig chat. Og til JiNx for en hyggelig chat.
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 02:37 #1
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:38 #2
Hvad pokker skal de have 947 point for !? Ikke en disse
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
10. juli 2001 - 02:40 #3
takker selv
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 02:41 #4
jeg vil ikke have dem alle!
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
10. juli 2001 - 02:44 #5
bare rolig tdaugaard de har begge fortjænt det. Hvis du leder eksperten.dk igennem grundigt nok ville du vide hvorfor..........
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:46 #6
\"Hvis du leder eksperten.dk igennem grundigt nok ville du vide hvorfor\" det er sku ikke nok .. man kan/må ikke give point for \"ingenting\" ...
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 02:48 #7
tdaugaard > Jeg har linket til spm
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:50 #8
zycho:> har set det spm., men hvor står der at dog og JiNx fortjener 947 point !? NO WHERE!
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 02:55 #9
tdaugaard > crucial-kid er ny her på eksperten.dk, og kender ikke så godt til pointsystemet. Vi har snakket internt og jeg har fortalt ham at han selv skulle tage nogle tilbage og give nogle til mig og give nogle til JiNx....

Så ingen får 947 point alene........De bliver delt ud pga. at crucial-kid kom til at få alle point på det spm, hvilket ikke skulle være sket.....

Håber du forstår!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:57 #10
Okay .. så det var fordi crucial-kid fik 600 point fra det andet spm. ? Men hvorfor deler han/hun så 947 ud til jer her ?
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 03:06 #11
tdaugaard > Du er sandelig en hård banan. Tror du vi snyder ? Crucial er ny her, og det hjælper ham ikke ligefrem at du kommer der og går amok over ham.....

Men anyway, så har han fortalt at han ikke får tid til at bruge det da hans tid bruges på hol.dk (samme stil som på eksperten.dk) så der er ingen grund til at hidse sig op :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 03:09 #12
zycho:> Ja gu er jeg en hård banan ;-) Du må da selv indrømme det sr mistænksomt ud at en bruger giver 947 point til 2 som ikke har fortjent 947 til deling .. right ?

But what tha fuck .. I don\'t give a damn anyway .. ville bare lige clear things up så ik i fik problemer med admins ..
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juli 2001 - 03:11 #13
tdaugaard > Jamen dog tdaugard *GG* Jeg siger jo han selv tager en del af dem tilbage !!!!!!!!!!
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
10. juli 2001 - 03:16 #14
Du har nok ret tdaugaard  det ser måske lidt mistænksomt ud. Men tak fordi du fik det clearet op for alle de andre så admins\'ne ikke kommer efter os. Jeg vil ikke sætte zycho eller JiNx i et dårligt lys eller noget, det er bare som tak for at have hjulpet mig. Måske skulle folk være lidt mere venlige her på eksperten.dk istedet for at være missundelige hver gang en anden får point!!
Avatar billede -_jinx_- Nybegynder
10. juli 2001 - 20:07 #15
Takker for pointene og for hjælpen med comp\'en.