Avatar billede evalon Nybegynder
17. juni 2009 - 15:44 Der er 13 kommentarer

Stabilt webhotel med blog & forum.

Hej Eksperter,

Jeg søger en webhotel udbyder, hvor der som en del af webhotellet er en blog og også mulighed for et "underliggende" forum. Layout'et på både webhotel, blog og forum skal kunne ændres.

Prisen rimelig - må gerne være en "grøn" virksomhed, hvis muligt.

Nogen af jer, der har forslag til hvilket webhotel det kan være?

Venlige hilsner

Jesper
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
17. juni 2009 - 15:51 #1
www.one.com har blog :-)
Avatar billede evalon Nybegynder
17. juni 2009 - 16:10 #2
@mcb2001 - tak for forslaget - ved du om de også har et forum?

Mvh Jesper
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
17. juni 2009 - 16:20 #3
tror næsten du skal prøve at kigge forbi one.com og så bruge deres "online webhjælp" og få svar på hvad de tilbyder, for de tilføjer konstant ny funktionalitet...
Avatar billede evalon Nybegynder
17. juni 2009 - 17:00 #4
Hej igen - Ja det er jo nærliggende. Har kigget, men såvidt jeg kan se ikke noget om et forum...

Evt. andre forslag?

Mvh Jesper
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2009 - 17:54 #5
Jeg er meget glad for web10 som har begge dele.
Web10.dk
Avatar billede evalon Nybegynder
17. juni 2009 - 18:16 #6
Hej Jacob ...

Tak for tippet! Jeg kan dog ikke på deres hjemmeside se, at der også er forum tilknyttet...? Har du et forslag til, hvor jeg kan se det?

Mvh Jesper
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2009 - 18:25 #7
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2009 - 15:54 #8
Hvilket webhotel vælger du så?
Avatar billede evalon Nybegynder
19. juni 2009 - 07:01 #9
Hej Jacob,

Hmmmm.... det kan jeg ikke svare på lige nu ... skal lige prøve muligheder og faciliteter de enkelte steder, ikke mindst med layout & support da jeg som det er i dag ikke har megen erfaring med webdesign. ... Men lige nu et tak :-) for tippet med Web10 - der er nu et par muligheder (Surftown har også muligheden kan jeg se) at starte ud med.

Hilsen Jesper
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2009 - 14:14 #10
Okay. Et svar her hvis du føler at du er klar til at lukke. Ellers kan du bare spørge videre.
Avatar billede folmani Nybegynder
19. juni 2009 - 14:59 #11
Hej Jesper, så at Surftown også var på shortlisten ;-)

Du kan få gratis oprettelse (kode: SETUP) hvis du gerne vil prøve os. Med hensyn til blog og forum kan du læse mere her: http://surftown.dk/1-click-toolbox
Avatar billede evalon Nybegynder
24. juni 2009 - 11:31 #12
Hej "Folmani"

Tak for dit feedback - har kigget på dit link og både web10 og surftown ser ud som om det er muligheder.

Er der i øvrigt nogen af jer der ved om web10 eller surftown understøtter f.eks. flash eller andre programmer, der giver mulighed for animation/filmvisning m. lyd?

Hilsen Jesper
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
24. juni 2009 - 12:25 #13
flash er client baseret - så det understøtter ALLE webhoteller ;-)