Avatar billede plsc Nybegynder
09. juli 2001 - 23:59 Der er 13 kommentarer

Go!zilla ???????

Jeg har instaleret Go!zilla plus, men bliver ved med at få fejlmeddelelsen (Go!Zilla Run-Time Error)
Og programmet foreslår at jeg trykker på (save Data and Exit)
Og samme problem forekommer ved gentagelse.

Kan nogen hjælpe !!!!

:-)
Avatar billede kapla Nybegynder
10. juli 2001 - 00:01 #1
Det er Spyware
Avatar billede kapla Nybegynder
10. juli 2001 - 00:01 #2
Go!zilla Altså
Avatar billede pana Nybegynder
10. juli 2001 - 00:04 #3
Go!zilla plus virker ikk hvis du ikk har go!zilla i forvejen.......download den og så download go!zilla plus!
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 00:06 #4
Avatar billede adagio Nybegynder
10. juli 2001 - 00:51 #5
ja, brug DAP = Downloadaccelerator plus, det er meget bedre (hurtigere og ikke spyware)
Avatar billede hotpop Novice
10. juli 2001 - 09:58 #6
Jeg er også gået over til DAP.
Avatar billede scott Nybegynder
10. juli 2001 - 10:13 #7
Se nu leger ham Kapla, professer igen...
jakob det er iorden at du vandt den konkurrence...

/Scott *Gg*
Avatar billede klatten Nybegynder
10. juli 2001 - 10:50 #8
DAP er godt men mangler en vigtig funktion, som Getright har: muligheden for at browse direkte på et http-site.
Kender ikke Go!zilla, da jeg altid har haft en kanon program i Getright. Hent det på www.download.com eller www.getright.com
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 10:59 #9
DAp er heller ikke beregnet som værende en browser, jeg valgte den fordi den havde funktionen Resume, at den nyere så kan fordele download over flere linier er et ekstra plus!
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 11:04 #10
Som browser til ftp steder er IE udmærket, DAP kommer alligevel op og spørger om den skal starte når noget skal hentes!
Avatar billede klatten Nybegynder
10. juli 2001 - 11:44 #11
retaxes>
fordele over flere linier? Venligst forklar! Jeg kender åbenbart ikke denne funktion.

Ja, IE kan bruges som ftp browser. Skal man fint i byen kan et par slidte bukser og en tshirt også bruges. Getright har også resume....det er oftest et spørgsmål om serveren, der bliver downloaded fra, har resume. Getright downloader desuden i \"system tray\".
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juli 2001 - 11:56 #12
klatten> Hold du dig til Getright, så behøver jeg ikke at forklare dig, hvordan det foregår ;o)
Avatar billede klatten Nybegynder
10. juli 2001 - 12:33 #13
Det har jeg tænkt mig at gøre.