Avatar billede dipo Nybegynder
09. juli 2001 - 23:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig med nogen links

Hejsa
Hvis der er nogen der vil være venlig at svare på mit spørgsmål i:
http://www.eksperten.dk/spm/87614

Så kan i få point for dette spørgsmål og det andet jeg har

Håber i ikke bliver sure, fordi jeg \'på en måde\' lavede 2 spørgsmål...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. juli 2001 - 00:02 #1
jamen, altså: på den måde får du ingen \"venner\" her. Du bedes begynde
at opfatte dette forum SERIØST. Jeg gider ikke hjælpe nogen, der råber
op som du gør
Avatar billede nordclc Nybegynder
10. juli 2001 - 00:02 #2
Brug FrontPage, den retter linkene når du omdøber filerne som der er link til :o)

/Claus
Avatar billede dipo Nybegynder
10. juli 2001 - 00:10 #3
Sorry...
Jeg kan bare ikke rigtig lave min side videre..

Fordi så skal jeg sidde og rette alle siderne til iden med det nye script..
Jeg kan ligeså godt få det ind fra starten...
Men der er ingen der gider/kan hjælpe mig..

Forresten \'Erik Jacobsen\'
Kan du hjælpe mig med et Perl problem jeg har?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. juli 2001 - 00:14 #4
Nej, jeg gider IKKE hjælpe dig - selv om jeg sikkert kunne
Avatar billede dipo Nybegynder
10. juli 2001 - 00:18 #5
Okay, du har et stort temperament, men sorry, skal ikke forstyrre dig mere

PS: UNdskyld jeg lavede en fejl :-(
Jeg er ny her
Avatar billede tmceu Praktikant
10. juli 2001 - 01:05 #6
Du skal da vist til at ændre adfærd her, hvis du har forventninger om nogen form for hjælp fremover (hvis du da overhovedet ønsker det). En ting er at du har oprettet dit spørgsmål 2 gange, noget andet er, at ud af 91 tjente point, har du tjent de 90 på at svare på egne spørgsmål - vel at mærke efter at have modtaget en række udmærkede svar og gjort meget ud af at love \"MANGE\" point for svar.

Du har alt i alt klaret dig meget på de få dage du har været her.

Thomas
Avatar billede dipo Nybegynder
18. november 2002 - 11:20 #7
fint nok