Avatar billede woller Nybegynder
14. juni 2009 - 21:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program til installation

Hej

Jeg fandt for noget tid siden et program som kunne installere en masse programmer automatisk så man bare skal have en mappe med installations filer liggende på sin eksterne og så kan man bare køre programmet når man har formateret og den installere automatisk alle programmerne uden at man skal sidde og klikke sig igennem alle de kedelige installationer

nu skal jeg så snart formatere men kan ikke huske hvad det hedder så er detr nogen der kan sige mig hvad det er?

Woller
Avatar billede woller Nybegynder
14. juni 2009 - 21:24 #1
undskyld den manglende tegnsætning^^ er lidt træt
Avatar billede woller Nybegynder
10. juli 2009 - 21:28 #2
lukker