Avatar billede macbookmand Nybegynder
14. juni 2009 - 20:19 Der er 1 kommentar

Erfaringer med Lg Viewty

Hvad er din erfaring med Lg Viewty?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
17. juni 2009 - 16:03 #1
Jag har sådan en. Er rimelig tilfreds, dog har en stor problem med kalender funktionen. Man kan nemlig have MAX 100 aftaler. Så når man lave den 101 skal man slette de gamle aftaler. Det er måske også ok, men jeg kan godt lide at min kalender kan kigges tilbage og se hvad man har lavet.
Et andet ting som er også irriterende er at man kan ikke sætte SMS til at blive gemt på extern memory. Jeg har 2 GB microSD i den med masser af plads, men efter ca 200 SMS i ind/ud(i alt 400-450) bakke er den fyldt.
ellers som telefon virker den fint og kameraet er ok, skal som sedvanlig have meget lys før billedet er godt, men man kan vel ikke kræve mere fra en lille cam som er i den.

Hvis jeg skulle kigge efter en tlf nu ville jeg nok gå efter LG Arena, men den har nok samme små problemer.