Avatar billede 1938 Nybegynder
14. juni 2009 - 16:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vindue "security"

Når jeg har tændt min computer vises følgende vindue: overskrift:"security" og følgende tekst: "The security information is invalid or has been modified. This program will be teminated".

Jeg har købt computeren for 7 måneder siden med Norton antivirusprogram. Programmet er gyldigt i ca 5 måneder endnu.
Er ovennævnte meddelse en påmindelse om dette programs ophør eller hvad betyder det (jeg forstår den engelske tekst)

Det irriterer mig at dette vindue dukker op hver, jeg åbner computeren. Kan jeg fjerne det?

mvh

K. Eriksen
Avatar billede b-and Novice
14. juni 2009 - 16:27 #1
Hent Malwarebytes Anti-Malware www.spywarefri.dk/downloads1/mbam-setup.exe og tryk på Kør

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig.  Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.  Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).

Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.

OBS!!  Ovenstående scanning skal foretages som enkelt scanning for samtlige brugere på maskinen - det vil sige, at der skal logges ind på hver enkelt bruger og køres en scanning…

Kopier indholdet herind, og så træffer vi beslutning om hvad der videre skal ske…
08. august 2009 - 16:31 #2
(Hvad endte denne tråd med ?)
08. november 2010 - 15:11 #3
(Hvad endte denne tråd med ?) [2]
Avatar billede 1938 Nybegynder
08. november 2010 - 16:46 #4
Problemet er løst. Tak for hjælpen
09. november 2010 - 06:33 #5