Avatar billede jonathan1308 Nybegynder
12. juni 2009 - 23:46 Der er 2 kommentarer

Downloade

Hej igen eksperter, jeg har endnu et spørgsmål

Jeg vil lave en side hvor man kan downloade ting fra, ligesom www.download.com

http://download.cnet.com/3001-2239_4-10320142.html?spi=584335af5d8bed6d193b3844ac8301c6

det er et link til et eksempel til en ting man skal kunne downloade fra MIN hjemmeside, men jeg kan jo ikke bare lavet et link til det fordi så hopper den ind på download.com
det skal være sådan man downloader fra min side ligesom fra download.com

PLEASE HJÆLP!
Avatar billede off-line Nybegynder
12. juni 2009 - 23:58 #1
Hvad har du da tænkt dig? Har du selv lagerplads til de programmer,
som det skal være mulig at downloade?
Hvis ikke, så lægger du bare links ind til de sider, hvor programmerne ligger. Det sidsnævnte har jeg selv gjort:
http://sitecenter.dk/jasveg/linkstilfiler/
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. juni 2009 - 00:10 #2
Hej..

Prøv denne HTML kode

<a href="download.exe">link</a>