Avatar billede embql Novice
12. juni 2009 - 10:54 Der er 2 kommentarer

Problem med tilføjelse af adskillige digitale TV-kanaler til fjernsyn

Hej. Tv-Problem. :)

Jeg har et Samsung LE32A465 TV.

Jeg har samtidig fået et brev der siger jeg kan skifte til digitale kanaler. Disse kanaler ligger på forskellige Mhz. Når jeg tilføjer et par kanaler fra den ene Mhz og vil tilføje næste række af kanaler på en anden Mhz så sletter den de forudgående digitale kanaler jeg lige har tilføjet.

Hvordan får jeg den til at tilføje til de eksisterende kanaler?

mvh
embøl
Avatar billede off-line Nybegynder
12. juni 2009 - 12:31 #1
Kan du ikke bare lade Auto-lagring finde dem, og så bagefter
sortere dem i Kanaladministration?
Avatar billede embql Novice
12. juni 2009 - 13:05 #2
Nej desværre, jeg bruger allerede auto-lagring, men den beder mig bl.a. finde frekvensområdet.. At skifte netværksid (?) hjælper heller ikke, og modulationen og symbolraten kan jeg ikke ændre, det er fastsat af antennelauget.

Manuel digitaladministration er bare "greyed out".

:)