Avatar billede hto78dg Nybegynder
12. juni 2009 - 09:43 Der er 8 kommentarer

Få sat autoreply til automatisk ved givent tidspunkt

Hej

Vi har 30 personer i vores AD som alle skal have sat automatisk autoreply til hver dag klokken 16. De skal selv slå den fra når de møde på job igen.
Hvordan kan det løses, nogle gode forslag ?
Avatar billede justrace Novice
12. juni 2009 - 10:21 #1
Hvis det er en Exchange-server, så klik på menuen Funktioner>Ikke til stede assistent, og lav reglen der.
Avatar billede hto78dg Nybegynder
12. juni 2009 - 10:58 #2
Det er med exchange server. Men jeg kan ikke lave en tilbagevendende tidsbestemt aktivering af ikke til stede autosvar derinde.
Avatar billede justrace Novice
12. juni 2009 - 11:08 #3
Så må du bede chefen opgradere til en version 2007, for der er der de muligheder. På version 2004 og tidligere er det korrekt du skal gøre det manuelt.
Avatar billede justrace Novice
12. juni 2009 - 11:11 #4
... dog er det et fast tidsrum man vælger i 2007, og ikke en blanding af automatisk tilslutning og manuel afslutning.
Avatar billede hto78dg Nybegynder
12. juni 2009 - 11:26 #5
Vi har skam 2007, men den funktion med regler dækker ikke vores behov. Som du selv skriver kan man ikke sætte den til automatisk at aktiveres igen på et givent tidspunkt. Jeg tror man skal ud i noget scripting eller lign.
Avatar billede justrace Novice
12. juni 2009 - 11:37 #6
Ok, når jeg læser det igen, er det jo også hvad du skriver. :)

Ja, men det er jo faktisk en tænd/sluk funktion, uden automatisk tænd. :)

Der burde jo være den mulighed at når man ikke er logget på exchange sender den et autosvar. :)

Den har Ms nok gemt til en nyere version, så der derved skabes et behov for upgrade. :)
Avatar billede hto78dg Nybegynder
12. juni 2009 - 14:07 #7
Det har du nok ret i. Tak for indsatsen!
Avatar billede justrace Novice
12. juni 2009 - 15:53 #8
Selv tak. :)