Avatar billede mariepigen Nybegynder
10. juni 2009 - 19:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Genopfyldning af uoriginale patroner?

Jeg har problemer med at genopfylde 2 uorignale patroner til hp F2180. Det drejer sig om patron 21 & 22

Jeg kan genopfylde dem men printeren vil ikke godtage at de er fyldt op igen, og jeg får beskeden at de er tomme. Jeg har haft held med at nulstille dem en gang, men efter printeren har været slukket og tændt igen kan jeg ikke komme videre, uanset hvor mange gange jeg nulstiller dem tror printeren at de er tomme

Kan problemet være at jeg har genopfyldt uorignale patroner og ikke originale?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
10. juni 2009 - 20:08 #1
Ja
Avatar billede mariepigen Nybegynder
10. juni 2009 - 20:15 #2
Okay så havde jeg genopfyldt en original patron ville jeg ikke få problemet?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
10. juni 2009 - 23:44 #3
Det er altid en fordel at bruge original, bruger du den uægte vare ryger garantien som regl :)
Avatar billede mariepigen Nybegynder
11. juni 2009 - 08:32 #4
Garantien bekymrer mig ikke. jeg forstår bare ikke hvorfor det er et problem at genopfylde en uoriginal patron i forhold til en original?

Hvordan kan printeren vide hvad jeg sætter i?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
11. juni 2009 - 10:35 #5
Det er ligesom biler de tjener ikke meget på printeren, men forbrugs stofferne i dette tilfælde farve patroner ..... de har klart bygget printeren så den skal tjekke om det er orginale eller ikke ..... meget simpelt :)
Avatar billede mariepigen Nybegynder
11. juni 2009 - 13:14 #6
Aha de er kloge hva' . Jamen jeg må have nogle originale patroner så

Og hvordan dælen er det nu lige jeg giver point?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
11. juni 2009 - 15:36 #7
Det gør du her :))