Avatar billede plasmon Nybegynder
10. juni 2009 - 09:41 Der er 1 kommentar

Win XP vil ikke logge på trådløs net med radius server

Hej jeg har det problem at min win xp ikke vil logge på det trådløse netværk med radius server styring.

Jeg har indstillet opsætningen af netværket, og bliver bed om at skrive mit brugernavn, kode, og domain. Når jeg trykker OK, popper en ny mindre besked op, hvor den igen spøger efter mine info, dette kan jeg gøre 3 - 4 gange og så afbryder den helt forbindelsen til netværket.

Bruger og kode er korrekt. Og win xp er en helt ny installation, uden noget skidt.

Jeg har prøvet med flere udgaver af windows men med samme resultat.

Hvad mon kunne løse problemet.
Avatar billede justrace Novice
10. juni 2009 - 13:25 #1
Har du sat din radius-server rigtigt op?