Avatar billede herring Nybegynder
08. juni 2009 - 21:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min bærbare lukker ned

For noget siden lukkede min bærbare HP ned, sådan lige pludselig og da jeg forsøgte at tænde den, stod den lige som og ikke rigtig kunne komme igang. Det var lige som det var lige ved at tænde op og så slukkede den igen. Men bedst som det var den klar. Nu har den gjort det igen 2 gange i træk. Hvor nu her sidste gang starter den slet ikke op. Er der nogen der kan hjælpe mig eller fortæller mig om den er til at redde?
Håber på en hurtig tilbagemelding.
Avatar billede Blandy Praktikant
19. august 2009 - 14:21 #1
Hej Herring.

Umiddelbart lader det til at en komponent bliver for varm i din computer. Da din computer gik kold første gang, var det i forbindelse med at du belastede dit grafikkort, i form med spil, video eller andet? Ellers kan det være din cpu bliver for varm, fordi din køler ikke køler nok længere, og så lukker bios selv systemet ned for at redde komponenterne.

Kan jo også være en systemfejl i styrersystemet. Uanset hvad kan det godt reddes, men skal have lidt flere informationer omkring, hvorvidt computer bare slukker, eller om den laver boot-loop. (Boot-Loop)= Når en computer lukker ned og genstarter hele tiden.

Skriv tilbage så tager vi den derfra.
Avatar billede herring Nybegynder
07. februar 2015 - 13:47 #2
Afsluttet