Avatar billede regnfrakker Nybegynder
08. juni 2009 - 21:10 Der er 5 kommentarer

Scannings-program til billeder.

Goddag derude.

Jeg har en printer med indbygget scanner, men har desværre ikke noget program til den, printeren driver virker fint osv. men mangler et scanner program så jeg kan få nogle billeder over på computeren, det vedlagte program med printeren fungerer ikke med Vista åbenbart. Så er der nogen alternativer derude ???
Avatar billede zagger Juniormester
08. juni 2009 - 21:14 #1
Prøv FreeKapture. Det er gratis.
http://nemli.dk/hent.php?navn=FreeKapture
08. juni 2009 - 21:47 #2
... ethvert seriøst GRAFIK redigerings/behandlingsprogram har Importmulighed for data fra en TWAIN enhed - her en Scanner...
08. juni 2009 - 21:48 #3
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
09. juni 2009 - 21:25 #4
zagger, bedste bud ind til videre. hvordan fordeler jeg point ??
Avatar billede zagger Juniormester
02. august 2009 - 22:58 #5
Det kan du nu. :)

Undskyld det sene svar, men kom lige tilfæligt forbi igen, og kan se at du efterlyste et svar. Plejer at få en mail fra eksperten.dk når der er aktivitet i de tråde man deltager i, men det har åbenbart svipset denne gang.