Avatar billede vhanspige Nybegynder
07. juni 2009 - 10:55 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Laver banner.

hejsa.
jeg laver selv mine egne banner og er ny begynder men syntes jeg bliver bedre og bedre. Hvis der er nogen som står og mangler en banner så er jeg klar til opgaven. Jeg er meget billig med det da jeg er ny og skal prøve det af. Vil gerne vide jeres mening om hvad i syntes om dem.

MVH Ina
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2009 - 23:06 #1
Du må der gerne komme med et forslag til en banner på min side sladrehank.dk - gerne en animeret *.gif banner med udgangspunkt i min avarta
Avatar billede vhanspige Nybegynder
07. juni 2009 - 23:17 #2
Kan jeg godt prøve hvor stort skal det være?
mvh Ina
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2009 - 23:42 #3
650x150 Ren sort/hvid (tegnefilms agtig)
Feks tag min avarta og giv ham en Megafon hvor teksten "Halo!" kommer ud. Dernæst 8-10 andre avarta som kommer løbede ind fra højre og vil lytte med. Burde kunne klares med en 8-10 frames.

De behover ingen ben, kun overkrop og minimal animering
Avatar billede vhanspige Nybegynder
07. juni 2009 - 23:49 #4
Puha. Jeg er stadig meget ny og har ikke arbejdet med animationer før. Så er ved og finde ud af hvordan man gør.
Er ked af at sige det men opgaven er for svær til mig da jeg er ny. Men behøver det og være animation for jeg vil godt prøve og lave den uden.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2009 - 00:08 #5
Jeg kan give dig et link til en *.gif animator :-) det er meget enkel og består af de her 8-10 gifbiller som bliver "roteret" i en uendelighed, du kan se et eksempel her: http://www.professionalanimations.com/PAImages/8/7219_wm.gif

Gif animator: http://www.blumentals.net/egifan/

Du kan også nøjes med en enkelt *.gif eller *.jpg uden animation, hvor Min avarta står med en megafon og en 8-10 ligne avarta som i flok lytter med. Men med ansigtet og næsen pegende i megafonens retning retning. De skal bare ligne hinanden alle sammen.
Avatar billede vhanspige Nybegynder
08. juni 2009 - 00:08 #6
Jeg har lavet et eksempel uden animation.
Skriv hvis du vil se det så sender jeg det til dig.
Svare først tilbage imorgen.
mvh Ina
Avatar billede vhanspige Nybegynder
08. juni 2009 - 00:10 #7
Hm sender det jeg har lavet til dig over mail.
kan jeg få den?
så laver jeg et andet imorgen.
Avatar billede vhanspige Nybegynder
08. juni 2009 - 00:20 #8
C:\Users\Ina\Pictures\animationer\haloo.gif
Har prøvet og lege lidt her.
Håber du kan se den.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2009 - 00:24 #9
Jeg kan ikke se din gif, da din ligger på din harddisk :-)

Jeg har lavet et hurtigt eksempel her

http://sladrehank.dk/gif/sladrehank.gif

Min email står på sladrehank.dk
Avatar billede vhanspige Nybegynder
08. juni 2009 - 11:04 #10
når okay.
jeg sender mit eksempel til dig over mail.
Den minder lidt om det du har lavet :)
mvh Ina
Avatar billede web-designer Nybegynder
08. juni 2009 - 11:46 #11
jeg er da spændt på at se dit resultat vhanspige
Avatar billede vhanspige Nybegynder
08. juni 2009 - 11:51 #12
Jeg har sendt den til hans mail.
Men ved ikke om han vil godkende den :)
hehe.
mvh Ina
Avatar billede web-designer Nybegynder
08. juni 2009 - 12:05 #13
Du kan ikke lægge et link op her på eksperten ?
Avatar billede vhanspige Nybegynder
08. juni 2009 - 12:11 #14
jeg har prøvet men kan ikke finde ud af det.
Kan det godt være i JPEG fil?
Avatar billede vhanspige Nybegynder
08. juni 2009 - 12:18 #15
som du kan se længere oppe har jeg prøvet at ligge den ud i GIF format. Men han kan ikke se den fordi at den ligger på min hardisk.
Avatar billede vhanspige Nybegynder
08. juni 2009 - 12:47 #16
http://bannersite.skysite.dk/?side=99&sti=skysite.dk/bannersite/billeder/haloo.gif

Her er et link til det banner jeg har lavet til ham.
Håber man kan se det denne her gang.