Avatar billede streetfighter87 Nybegynder
04. juni 2009 - 19:29 Der er 2 kommentarer

Fujitsu recovery - skiftede til Windows 7 men vil gerne tilbage (vista)

Hej experter.

Jeg har fået mig et lille problem. Jeg valgte efter råd fra en kammerat at prøve Windows 7 på min spritnye Amilo xi3650 bærbare.

Nu har jeg brugt det 2 dage og er virkelig ikke tilfreds, lyden er skrammel, den køre på 1.2-7gb hukommelse konstant, kan ikke samarbejde med mit grafikkort. sys der er super mange ting der stadig mangler- ved godt det kun er en beta version.

Men jeg er så blevet enig med mig selv om at jeg gerne bare vil tilbage til mit velfungerende VISTA. men men men, da jeg så starter op for at vil lave en "gendannelse" som da den blev leveret. ja så mangler den funktion Fujitsu siemens recovery.

der er kun system gendannelse og start fra noget Image værk..

nogle som evt kan/vil hjælpe mig igennem det her lille/store problem. dum som jeg var fik jeg jo self ikke brændt en recovery DVD da jeg ikke havde nogen skiver :(

På forhånd mange mange tak-

Damgaard^
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2009 - 19:43 #1
"og start fra noget Image værk.." Ja men det er vel det du skal bruge
Avatar billede streetfighter87 Nybegynder
04. juni 2009 - 22:26 #2
det skulle hedde det der F.. S.. Recovery det jeg skulle bruge..

har prøvet at gå den anden vej ind men ved ikke hvor jeg skal finde det image henne ?