Avatar billede xanxion Nybegynder
04. juni 2009 - 19:20 Der er 2 kommentarer

Layer fejl i forskellig opløsning

Hey Experter. Endnu et problem er opstået.
Min hjemmeside ser fin ud i opløsningen 1024 / 768.
Men når man går højere rykker layeren sig ud mod højre (eller ikke følger med)

Eksempel: www.risefm.net

Jeg har prøvet med absolute, relative osv. Intet virker!

Har virkelig brug for hjælp
Avatar billede jinoh Nybegynder
05. juni 2009 - 09:36 #1
Hehe, igen - alt ser fint ud hos mig, både på vista og xp, internet explorer 7/8 og firefox 3, almindelig eller 64-bit.

No problem here :D
Avatar billede soes Nybegynder
07. juni 2009 - 14:24 #2
Hejsa,
jeg bruger Safari 3, på Mac OS X (10.5). Jeg har lidt af et problem med at komme med et bud på hvad dit problem er, da siden ser virkelig underlig ud for at sige det mildt.

Hvis du gerne vil have et screendump så kan jeg godt sende det til dig.

Hvis man trækker din side igennem w3.org validator så spytter den et par timers arbejde ud til dig hvis du vil rettet det hele. http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.risefm.net%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Jeg har også lige prøvet med Firefox 3.5 til Mac, og her ser siden korrekt ud, så det kunne godt tænkes at der er et problem eller to i forhold til WebKit. Prøv evt. at installere Google Chrome da den også gør brug af WebKit, så det kan tænkes at du får et resultat magen til mig.