Avatar billede xanxion Nybegynder
04. juni 2009 - 14:50 Der er 3 kommentarer

Irreterende problem med JavaScript menu Of Layer!

Hej Experter. jeg er rendt ind i et irreterende problem.

Jeg har en Java Menu lige over mit hoved indhold. Som er i en Layer.

Problemet er at JavaScript menuen har dropdown funktion. Som gemmes bag layeren i IE 8. Men det virker tilgengæld i Firefox.
Jeg har roddet så meget med det efterhånden at jeg snart er ved at give op. ved mindre en af jer derude har svaret.

I kan se mit eksempel på: www.risefm.net
(det er den blå menu/knapper)
Avatar billede jinoh Nybegynder
04. juni 2009 - 15:13 #1
Jeg kan ikke se noget problem. Alt virker som det skal, ser det ud til. Drop down er oven på billederne... :D
Avatar billede xanxion Nybegynder
04. juni 2009 - 15:17 #2
Hmm det var mystisk. Er det i firefox eller IE?

For jeg har set at det virker i Firefox.
Men i IE 8 virker det ikke, ihvertfald ikke her. hehe
Avatar billede jinoh Nybegynder
05. juni 2009 - 09:28 #3
IE8 og Firefox 3!

IE8 både med 64-bit og almindelig. Ikke fordi jeg regner med den store forskel, ville bare tjekke. Og det virker fint! :D